Retourneren


Is het artikel toch niet helemaal zoals je verwacht had? Geen probleem. Je kunt het artikel binnen 30 dagen na ontvangst gratis naar ons retour sturen.

1. Pakketje voorbereiden

Stop de artikelen in de originele verpakking samen met de pakbon. Sluit de doos en vraag je retourlabel aan via deze link. Het ordernummer van uw bestelling is het referentienummer van uw retourlabel. Print deze uit en plak het op de buitenkant. Geen printer? Kies dan voor de printerloze optie, dan hoef je enkel de barcode te laten scannen.

2. Breng het pakket naar een servicepunt

Geef het pakketje af bij een servicepunt bij jou in de buurt. Heb je gekozen voor een printerloze optie? Laat de barcode dan scannen bij de balie.

3. Verwerking

De vervoerder brengt jouw pakketje terug naar ons magazijn en wij ontvangen en verwerken jouw retour binnen 10 werkdagen.

4. Gelukt!

Je wordt op de hoogte gehouden. Wij sturen je een bevestiging per e-mail zodra je retourzending ontvangen en verwerkt is. De vervoerder brengt jouw pakketje terug naar ons magazijn en wij ontvangen en verwerken jouw retour binnen 10 werkdagen.


Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over retourneren.


Je kunt je artikel binnen 30 dagen nadat je het ontvangen hebt gratis retour sturen. Voordat je kan retourneren, moet je eerst je retour aanmelden, dit kun je via deze link doen. Breng het pakket vervolgens naar een service punt.
Nee dat klopt. Om te retourneren, moet je vooraf een retoursticker aanvragen via deze link. Om papier te besparen kun je een retoursticker zelf opvragen en zelfs digitaal vanaf je telefoon aan de servicepunt medewerker laten zien. Vind je het toch prettiger om een retoursticker op de doos te plakken? Kies dan voor de ‘normale’ optie. Loop je ergens tegenaan? Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@zohome.nl of 024-3572000.
Nee, je betaalt geen verzendkosten. Ook niet bij een SALE artikel.
Ja, ook dan krijg je gewoon je geld terug.
Dit duurt maximaal 14 dagen. Je krijgt het bedrag automatisch teruggestort op de rekening waarmee je ook betaald hebt.
Het is helaas niet mogelijk een artikel te ruilen. Wil je graag een nieuw artikel? Dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen in de webshop en het andere artikel retourneren.
Ja, dat kan. Je hebt 30 dagen de tijd om artikelen te retourneren, waarbij je het recht hebt de bestelling terug te sturen zonder opgave van redenen.
Kun je geen antwoord vinden? Neem contact met ons op!